Kilka słów o nas

Nasz zespół to ludzie z wieloletnim doświadczeniem, dla których komfort klienta oraz etyczne standardy działań są priorytetem. Mamy wspólną wizję tego, co chcemy osiągnąć i robimy wszystko, żeby ją zrealizować. Rzetelność i profesjonalizm oraz innowacyjne podejście do inwestowania to to, co wyróżnia nas na tle konkurencji. Chcemy przekraczać oczekiwania klientów na każdym etapie współpracy, jednocześnie dbając o to, aby od samego początku czuli spokój i bezpieczeństwo zainwestowanych pieniędzy. Podążamy za dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a doskonała znajomość branży i zrozumienie potrzeb klienta zdecydowanie nam to ułatwia. Współpraca z Novum Home to profesjonalne wsparcie, najwyższe standardy działania i – przede wszystkim – bezpieczna, pewna inwestycja.

Nasz zespół

Patryk Cencora

Co-funder

Dyplomowany technik budownictwa z dużym doświadczeniem budowlanym. Swoje kompetencje zdobywał między innymi podczas budowy domów jednorodzinnych dla klientów prywatnych, pełniąc nad nimi pełny nadzór. Realizował także projekty komercyjne, takie jak wznoszenie budynku straży pożarnej na lotnisku w Balicach oraz prace budowlane,  związane z wznoszeniem biurowca firmy Biuromax

przy ulicy Radzikowskiego 3 w Krakowie. Rozwijał swoje umiejętności z zakresu zarządzania, pełniąc rolę dyrektora w Firmie Moderno Studio, specjalizującej się w aranżacji wnętrz mieszkalnych wraz z wykonawstwem, oraz na stanowisku kierownika ekipy zajmującej się pracami ogólnobudowlanymi i wykończeniowymi w Firmie Forever Małgorzata Bedus

rozwiń v

Franciszek Badowski

Co-funder

Ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Wychowanie Fizyczne. Zdobył Międzynarodowy Certyfikat Mercedes-Benz „Certificate of Excellence”, gdzie egzamin zdał z najlepszym wynikiem w Polsce. Swoje doświadczenie zdobywał w przedsiębiorstwach z branży motoryzacyjnej, takich jak Mercedes-Benz, BMW Bawaria Motors oraz Ferrari Polska. We współpracy z Mercedes-Benz został

powołany do zarządzania personelem, organizującym eventy w ramach projektu o nazwie „Stacja Mercedes”. Pracując w przedsiębiorstwie Ferrari Polska, tworzył oraz zarządzał zespołem, który organizował eventy w Polsce oraz za granicą. Obecnie zasiada jako Prezes w spółkach zajmujących się m.in. handlem pojazdami samochodowymi, handlem hurtowym, produkcją papieru i wyrobów z papieru, zarządzaniem stronami www – hosting oraz pracami budowlanymi, związanymi ze wznoszeniem budynków.

W swoim doświadczeniu budowlanym realizował projekty komercyjne, takie jak Park Handlowy w miejscowości Łęczna przy ul. Polnej oraz Centrum Handlowe w Łodzi przy ul. Traktorowa 50 – 58. Realizował także flipy mieszkaniowe: m.in przy ul. Brackiej, Belwederskiej, Przasnyskiej, Złoczowskiej.

rozwiń v

Neil Balfour

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Ukończył Ampleforth College, gdzie uzyskał dyplom magistra prawa i adwokata w Oksfordzie (Middle Temple).
W latach 1979-84 był deputowanym do Parlamentu Europejskiego. W latach 1969 – 1983 pracował w sektorze bankowości kupieckiej (Baring Brothers oraz European Banking Company). W latach 1984-1989 pełnił rolę Prezesa i Dyrektora Zarządzającego

York Trust. W latach 1987 -1991 był Przewodniczącym Powierników Funduszu Powierniczego Katedry w Ripon.W 1991 r. kierował wykupem York Trust po jego odwróconym przejęciu w 1989 r. przez Babcock & Brown (UK). W latach 1994-1995 stworzył KP Konsorcjum (KPK), w ramach joint venture z Citibank Handlowy, Paine Webber oraz KPMG. W 1999 r. Neil Balfour wprowadził spółkę Acciona do Polski. W latach 2001 – 2002 pełnił funkcję Prezesa i Dyrektora Wykonawczego polskiej spółki powiązanej Acciony – Mostostal Warszawa S.A. W 2005 r. Neil Balfour stworzył prywatną spółkę inwestycyjną w nieruchomości – Augusta I Ltd zajmującą się inwestycjami w polskie nieruchomości biurowe i mieszkaniowe oraz spółkę deweloperską (Mermaid Properties). W 2007 r. został prezesem Landkom International Plc, pierwszej ukraińskiej firmy notowanej na parkiecie AIM (Rynku Inwestycji Alternatywnych) londyńskiej giełdy. Neil Balfour był członkiem Komisji budżetowo ekonomicznej oraz Komisji Monetarnej Parlamentu Europejskiego, był członkiem Zarządu jednego z największych koncernów banków komercyjnych w Europie, oraz stworzył jedną z pierwszych prywatnych firm zarządzania majątkiem w Europie środkowo-wschodniej oraz jedną z najlepszych firm deweloperskich w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, pełniąc od wielu lat funkcję Prezesa lub członka Zarządu szeregu notowanych na giełdzie spółek w Londynie, São Paulo i Warszawie, oraz w szeregu międzynarodowych funduszy kapitałowych.

rozwiń v

Jerzy Smagowski

Członek rady nadzorczej

Wieloletni specjalista od zarządzania i projektów budowlanych. Były prezes zarządu Mostostalu Zabrze i Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjnych z Katowic.

Tomasz Bruski

Ekspert ds. finansów

Ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku finanse i rachunkowość, (studia magisterskie na kierunku finanse i rachunkowość) oraz studia MBA Finance na Akademii Leona Koźmińskiego. Od 7 lat nadzoruje projekty deweloperskie

od strony finansowej (przygotowanie budżetów, analiza wykorzystania budżetów w trakcie trwania inwestycji, rozliczenie budżetu po zakończeniu projektu). Oprócz tego, specjalizuje się w analizie opłacalności projektu, tworzeniu autorskich modeli finansowych, pozyskiwaniu finansowania bankowego oraz obligacyjnego dla projektów. Nadzoruje także obieg korespondencji z funduszami, bankami i kowenantami.

rozwiń v

Tomasz Wrzosek

Project manager

Tomasz.wrzosek@pfm-group.pl

Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku inżynierii Środowiskowej oraz Inżynierii Sanitarnej i Wodnej.
Swoje doświadczenie zdobywał w dużych firmach budowlanych: LC CORP, RC Projekt, PORR czy Bud-Inż.

Opanował tam umiejętności nadzoru budowlanego – od koordynacji ekip budowlanych, wyszukiwania i usuwania usterek aż po przeglądy i przekazywanie lokali.

rozwiń v

Olga Zdral

Manager ds. Projektów

‌‎

olga.zdral@pfm-group.pl

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania. Zdobyła certyfikat z zakresu Prawa Budowlanego i Realizacji Procesu Inwestycyjnego. Od lat pełni rolę Project Managera.

Doświadczenie budowlane rozpoczęła budując kilka Inwestycji na cele sprzedażowe jako prywatny Inwestor. Sprawuje pieczę nad wieloma projektami osiedli mieszkaniowych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej.

rozwiń v

Mariusz Przybylski

Manager ds. Relacji Inwestorskich

tel. 796 112 828

mariusz.przybylski@pfm-group.pl

Odpowiada za pozyskiwanie kapitału na projekty deweloperskie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Ekspert od marketingu, szczególnie na rynkach kapitałowych.

Uczestniczył w projektach pozyskania niemal 2 mld zł kapitału, w tym ramach procesów IPO i SPO.

rozwiń v

Karolina Kalina

Manager ds. Relacji Inwestorskich

tel. 796112844

karolina.kalina@pfm-group.pl

Studiowała na Uczelni Łazarskiego w Warszawie na Wydziale Ekonomii i Zarządzania. Głównym obszarem jej zainteresowań jest rynek finansowy ze szczególnym uwzględnieniem źródeł

finansowania działalności przedsiębiorstw. Edukację łączyła z działalnością zawodową na rynku kapitałowym. Posiada kilkuletnie doświadczenie w branży nieruchomości. Uczestniczyła w wielu procesach pozyskiwania kapitału doradzając inwestorom w tworzeniu optymalnych modeli finansowania ich działalności.

rozwiń v

Magdalena Mruz

Specjalista ds. pozyskiwania gruntów

magdalena.mruz@pfm-group.pl

W PFM Group realizuje inwestycje deweloperskie. Absolwentka Technikum Ogrodniczego w Warszawie z ukończonym zawodem architekta krajobrazu. Obecnie studentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne ze specjalizacją zarządzanie kryzysowe.

Natalia Grosiak

Specjalista ds. projektów

natalia.grosiak@pfm-group.pl

Uczestniczy w projektach budowlanych, współpracuje z urzędami w zakresie pozyskiwania zgód i zezwoleń. Współpracuje z wykonawcami inwestycji budowlanych i dostawcami materiałów.

Bartłomiej Kamiński

Manager ds. Nieruchomości

bartlomiej.kaminski@pfm-group.pl

Inżynier, absolwent Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie – kierunek Gospodarka Przestrzenna. Przez lata pracował w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim w wydziale Planowania Przestrzennego. W PFM Group odpowiada za pozyskiwanie gruntów.

Julia Ciupek

Asystentka zarządu

biuro@pfm-group.pl

Studentka na kierunku Administracja na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Specjalizacja: Administracja Gospodarcza. W PFM. Group zajmuje się administracją i koordynacją prac biurowych.

Księgowość

ksiegowosc@pfm-group.pl

Nasze doświadczenie

+ 300 tys. m2

powierzchni użytkowej mieszkalnej

tyle wybudował nasz zespół, który pozyskaliśmy do
realizacji projektu Novum Home.

Inwestuj pewnie i ciesz się
szybkim zwrotem!

Zostaw nam swój numer telefonu

nasz specjalista skontaktuje się z Tobą

Skontaktuj się

z nami.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00

KONTAKT